fredag, juni 6

Studentfirande

Idag har vi firat Eriks student. Massor av jobb innan, men det blev en lyckad dag. Vackert väder. Nästan lite för vackert, men vi flyttade om alla trädgårdsmöbler till skuggan. Maten blev bra och räckte till alla. (Jag blir alltid så orolig för att maten ska ta slut. Därför dubblar jag det mesta och får rester i flera dagar.) Erik var mycket nöjd med sin stora dag. Lång dag blir det också. Vad han kommer att vara trött i morgon! I morse åkte han hemifrån 04.45. De träffades och intog sin champagnefrukost. Sedan var det program i skolan. De sprang ut klockan 12, blev uppvaktade på skolgården och åkte sedan runt i stan på sina olika vagnar. Hem till mottagningen och mot kvällningen iväg på fest.





5 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Så härligt o så mysigt!!

Underbar dag för studenten!

Kramar till dig

Anonym sa...

Studentvädret var toppen här också.
Å jag samlar på mig inför nästa år.

Anonym sa...

Grattis till den fina studenten. Ni är bra lika varandra, men det har du säkert hört förut.
Kramar från Nicoline

Anonym sa...

fin kille och fin mamma!!

Tack för en trevlig kväll det var så mysigt att få träffa dig på riktigt..kramen

Anonym sa...

OJ DÅ DET VAR JAG..NINNI