söndag, juni 8

Bloggträff

Som lite avkoppling efter allt arbete inför studentfirandet, fick jag lite "egentid". I går eftermidag åkte jag till Stockholm och på kvällen hade vi en bloggträff. Det var Mumin, som åkt ändå från Göteborg, som ordnade detta. Vi var nio kvinnor som träffades. Det var verkligen jättetrevligt. Vi åt och drack gott på Järntorgspumpen i Gamla stan. En av kyparna undrade om vi firade något särskilt och han såg lite förvånat på oss när Ninni svarade: "Det är första gången vi ses."
Jag bodde på hotell, som bara låg ett kvarter därifrån. Nerförsbacke var det också. Allt var perfekt.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Visst var det trevligt
Tänk att det finns så många fina människor som man aldrig skulle möta om man inte vågade lite.
Tack för en trevlig kväll kram Tingeling

Anonym sa...

Ja det var jätteroligt att träffa dig och de andra. Vi hade så trevligt. Något att göra om tycker jag:)
Ha det gott !
Kramar Nalle

Dubbelörn sa...

Så mysigt det låter med en stor bloggträff!! Härligt att träffas i sommarheta Stockholm...

Körde förbi dig idag ;)

Kramar

Anonym sa...

ja det var en riktigt trevlig kväll. Kram

Anonym sa...

Hihi, så paff han måste ha blivit kyoaren! Låter f ö trevligt med bloggträff.

Anonym sa...

Tack för att jag fick lära känna dig! Ni var så goa allihopa:) Kramar från Mumin

Anonym sa...

Hej Ankie! Väldigt bra kamera Du måtte ha, jag kände nästan igen mig! Tack för trevligt sällskap och ha en riktigt skön sommar!
Kram, Ingegerd

Anonym sa...

Vad trevligt med bloggträff!

Anonym sa...

Vilken trevlig kväll det blev! Det var verkligen roligt att gå på bloggträff! Kram, Fia

Anonym sa...

Hej Ankie, kul att läsa att träffen blev lyckad. Tyvärr kan jag inte skriva till dig! Du är borta från mina kontakter liksom allihopa förresten.
Kramar Hildegun

Anonym sa...

Fin bild på Nalle...kram Ninni

Gunilla sa...

Hej, kom hit från Nalles sida. Visst är det kul med bloggträff. Jag var själv på en i Göteborg i helgen.
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Det var en fin bild av mig, tackar tackar!
Blev en trevlig kväll, synd bara att jag inte hann prata med alla./Sylvia

Anonym sa...

Men så avundsjuk jag blev.... Madonna