söndag, november 30

Första advent


7 kommentarer:

Anonym sa...

Köpfri dag den missade jag och många med mig ( Jag var på Ikea)
Önskar dig en trevlig advent kram Tingeling

Anonym sa...

Så fint din stake lyser där i fönstret och ängeln står så förnöjd bredvid.
Apropå köpfria dagen den inträffar väl här närapå alla dagar på året förutom strax före jul.
Ja det är klart barnbarnen får väl nåt då och då;)
Ha det gott i adventstider kram pådig.
SolSkuggan

Anonym sa...

Hej ankie. Köpfri dag va bra! det skulle det vara fler.
Kram Dulsinea fd. Hildegun

Anonym sa...

Ja och idag är det måndag...va ingen lön det var det värsta!

Tror inte det var många som brydde sig om köpfria dagen..lite svårt när det snart är Jul, konstig dag att lägga den på!

Ha det gott och hoppas du snart får lite pengar att spendera..kramen Ninni

Anonym sa...

Vilken utmärkt idé med en sfi-bkogg!
Hälsningar Anna

Anonym sa...

Grönt och fint utanför fönstret...;-) Hoppas du mår bra!

Anonym sa...

Vet du Anki din bild av erat hus är verkligen fin. Sen tycker jag mycket om huset också.
Men vad jag altid glömt att berätta är att dörren på huset står ju lite på glänt och så ofta när jag tittar på dörren så är det som om den rör sig lite. Bilden skojar med mig titta själv får du se:) Kram på dig.
SolSkuggan