söndag, maj 25

Motionsredskap



I går köpte jag mig ett nytt motionsredskap. Med redskapet får man man bättre kondition och både arm- och benmuskler tränas. Så här ser det ut:



Vi har stora gräsytor som ska klippas och har därför en åkbar gräsklippare. Men med den här lilla klipparen kommer man intill rabattkanter, träd och buskar. Jag jobbade med den igår och tyckte det var roligt att få fint. Sedan skulle mannen köra den åkbara. Men den var trasig och måste renoveras. Följden blev att stora delar av våra gräsytor har jag nu klippt med den här.

Oj, jag har visst klippt av Rambos svans!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att bli bjuden på middag! Jag gillar att klippa gräset också, synd på kissens svans bara.
Ha det gott! det ser ut att bli en solig och varm vecka.

Anonym sa...

Hehehe, det var en riktig svansartad historia! Jo det där är rejäla träningsredskap! Och användbara med, inte står de och tar plats eller samlar damm.

Här har solen sakteligen kommit fram, igår var det härligt soligt, nu på morgonen har fru sol visat sig lite grand men tydligen inte bestämt sig för om hon ska vara framme länge eller endast glutta fram..nå den som väntar på något gott väntar aldrig för länge..

Sköt om sig nu tösen
Kramizzzz/IKA

Anonym sa...

Härligt med motion utomhus. Rambo tycks ta det ganska kallt med svansen.

Anonym sa...

Inte behöver man köpa onödiga och dyra motionsredskap så länge handjagare finns:)
Tänk ändå du är både rolig och kloook:) Kram kram från SolSkuggan

Anonym sa...

Handgräsklippare är alldeles utmärkta att klippa gräset med, när vi hade huset använde jag den hellre än motorgräsklipparen!

Hoppas svansen sitter kvar på söta kissen...kram Ninni

Anonym sa...

Jag köpte en sån handjagad förra året. Jag tycker de andra väsnas så mycket. men har det blivit väldigt långt så får vi ta till den motoriserade.