söndag, maj 4

Bildgåtan

Vad kan detta vara, som jag har fotograferat?



14 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar på fyra skäggiga oliver.
Svarta oliver.
Kram Nalle

Anonym sa...

Nej, det är frön som ska planteras nu till något vackert sedan, men vad..........hm. Jag vågar inte gissa.
Ha det gott.

Anonym sa...

Inte en susning... men frön är det nog i alla fall! :)

Anonym sa...

Ser ut som nötter...men undrar över det orange "tufsiga" ;-)
Eller någon slags kärnor ?
Ser med spänning fram emot svaret.
Kul !

Anonym sa...

Ingen aning!

Anonym sa...

Hej Anki! Jag hörde att du skulle följa med på bloggträffen den 7 juni. För lite mer information vill jag ha din e-mailadress om det går bra? Jag har lösenskyddat min blogg men du är välkommen in dit du också. Min e-mail är lillemor@miljokyla.se Ha det gott! Kram Mumin

Anonym sa...

För tankarna till små pysslingar med oranga skägg men inte har jag sett några sådanna i trakten så jag vet faktiskt inte.

Anonym sa...

Spänningen är olidlig! Hur länge måste man vänta? de ser väldigt söta ut i alla fall, de små rufsiga sakerna. Gissar på något slags frön...

Anonym sa...

Haha ingen aning faktiskt :P

BusIka sa...

Hej hej..du måste skriva in din e-post adress men den publiceras inte, ingen ser den sedan är det bara att skriva!! Hoppas att nästa titt lyckas för dig.

På återseende tösen
Kram/IKA

Anonym sa...

Gör så här istället

Busikan

Anonym sa...

Nej du ..har ingen aning om vad detta kan vara.. harlortar med mossa? *S* nej jag vet inte alls

Väntar spänt på svaret!

Anonym sa...

Jag tror det är dekor på något klädesplagg. En kofta eller jumper kanske? /Sylvi

Anonym sa...

KNAPPAR! Klart det är knappar... jag som är knapptokig ser knappar i allt....

/Lena i Boden