lördag, april 26

Bilder från den vackraste årstiden






8 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint :0)
Ha det gott.

Anonym sa...

Scillan blommar vid min husvägg men f ö tar det nog ett tag till här med riktig vårblomning. Ha en underbar vecka!

Anonym sa...

Ja nu börjar alla de små söta blommorna sticka upp sina vackra huvuden överallt. Ha det gott
Nalle

Anonym sa...

Kan inte annat än hålla med dig om att våren är den vackraste årstiden. Jag är så glad att jag är pensio så jag hinner med att njuta av den. Ja såg de första gullvivorna igår - knappt utslagna. /Sylvia

BusIka sa...

Det var vackra bilder! Här hemma är det grusigt värre och lerigt, till grabbarnas förtjusning, de har ju hur kul som helst. Våren är dock på frammarsch och det känns och syns *Ler*

Ha det så gott tösen
/IKA

Dubbelörn sa...

Våren njuter jag så där innerligt av... ända ner till tåspetsarna ;).

Nu kan jag jag säga att jag känner en som umgås bland kungligheter *fniss*.

Jaha, så vad gjorde du för fel då... med kommentarerna *skrattar*

Kramar

Anonym sa...

Underbart! Tänk sedan, (bara helt kort), när det är kallt och grått; man kan inte tro att det kunde se ut så här! Grönt och vackert...Då är det gott att ha de här bilderna att sitta och längta till. Fin sista april önskas!

Anonym sa...

Ja visst är det vackert.