måndag, januari 7

2013

Nytt år och nya möjligheter!

När jag summerar 2012 känns det rätt så komprimerat.
Vintern och våren jobbade jag heltid och studerade samtidigt en kurs som var mycket krävande. Varje helg gick åt till att studera.
Under sommarledigheten hann jag ändå med
  • att anordna en midsommarfest för oss kusiner
  • den årliga kulturresan
  • en släktforskningsresa
  • en kort tur till Grövelsjöfjällen.

30 juli började jag på ett nytt jobb och sedan tror jag att jag bara jobbade fram till 21 december.
Nja, vi hann ju med en 60-årsfest för min man i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Komprimerat var ordet. Men kanske man kan läsa lie mellan raderna./Sylvia S

Kersti sa...

Du hann med en massa saker. Och nu ska det bli spännande att se vad du hittar på det här året. Kram

Lovisa Språkpolisa sa...

Du var ju och hälsade på mig i Uppsala en helg i december!