söndag, februari 22

Namnlek

Det här verkar kul. Jag hittade leken hos Paula.

Regler:Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!Lycka till! (DETTA BLIR INTE LÄTT)
1. Vad heter du? Ann-Christin

2. Ett ord på fyra bokstäver: avig

3. Flicknamn: Astrid

4. Pojknamn: August

5. Yrke: advokat

6. Färg: azurblå

7. Klädesplagg: aftonklänning

8. Mat: avorioris

9. Sak i badrummet: antirynkkräm

10. Plats/stad: Ambjörby

11. En orsak att vara sen: astmaanfall

12. Något man skriker: Attan!

13. Film: Australia

14. Något man dricker: apelsinjuice

15. Band: Army of Lovers

16. Djur: apa

17. Gatunamn: Auragatan

18. Bil: Amazon

19. Sång: Angie

20. Aktivitet med mer än en deltagare: armbrytning

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej tjejen!
Det där var ju en kulig sak, tror jag norpar den av dig.

Här snöar det igen, men kylan är borta..hoppas jag.

Önskar dig en trevlig måndag
Kramiz

Anonym sa...

Det var en skojsig ordlek kanske tar jag den endera dagen.
Säger som dottern som jag ser varit hit. Här bara snöar det är så less nu så det är inte sant.
Hoppas du har det bra hos dig sköt om dig kram.
SOlSkuggan

Paula sa...

Hej! Fem plusgrader och sol i Dalom idag, nu är våren ett steg närmare. Och därmed börjar också bakslagen, så det är lika bra att ställa in sig på en vintermånad till. För tillfället är Stockholm tomt på folk för jag tror dom flesta har hamnat här... och dom är så välkomna!

Anonym sa...

Hmm det tål att tänkas på ett slag.
Hur går det med studierna? Kram

Anonym sa...

Hej :-)

Jag har oxå gjort den där utmaningen och den var inte så lätt...

Ha en härlig lördag !
Kram kram

Anonym sa...

Hej där, tittar in och hälsar på. Hoppas du har det bra!

Anonym sa...

Hej hej..den var ju kul!! Kanske jag ska prova nån dag.

Hmmm undrar om det blir svårt med I??

Snygg bryggare du har köpt...blir det gott kaffe?
Ha det gott vännen..kramen Ninni

Anonym sa...

Den där var rolig. Får väl göra på både M och N, hihi. Norpar den.
Hoppas allt är väl med dig.
Kramar Nalle

Anonym sa...

Den var ju lite kul, prövar den någon dag. Du har en utmaning hos mig!